Dear visitor, welcome to Forum64. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Wo werden eigentlich die Snap- und Screenshots gespeichert?
Geht ja schon mehr in die Richtung "Real C64". Dann in Zukunft heist es dann nicht mehr "ich lade mir den Emulator Micro64 runter", sondern "Ich lade mir den C64 als Software herunter" der genau wie das Original ist! (Vielleicht sogar noch besser
) Bin gespannt was die Zukunft bringt! Vielleicht ne richtig krasse Änderung zu Weihnachten als Weihnachtsgeschenk
Quoted
Das ist ja echt krass! Den Speicher des C64 Emulators zu manipulieren in Echtzeit! Hammer!
|
|
Source code |
1 2 3 4 5 6 7 8 |
======================================================================= bero === Version: 1.00.2012.07.02 Build 702 SVN revision: 2506 Date: 01. July 2012 Time: 22:35 UTC -------------------------------------------------------------------------------- - Updated cartridge emulation code, some another fixes - Added reflections in the CRT monitor emulation of the PAL emulation (default setting for it is off) ================================================================================ |
c'mawn... die reflection emu muss natürlich die webcam nutzen, um das geschehen vor dem monitor zu spiegeln!

die floppy sounds sind auch klasse, nur klingts noch nicht ganz so wie beim original. kann man die sounds irgendwo austauschen?
sonst drei daumen hoch!
Forum Software: Burning Board® 3.1.7, developed by WoltLab® GmbH